Jak se konečně cítit skvěle, zhubnout a zpevnit postavu?

Získejte tréninkový program Simpl Workout!

Chtěli jste už několikrát začít pravidelně cvičit, ale nedokážete se donutit?

Nemáte čas jezdit do posilovny a ztrácet několik hodin denně?

Začali jste cvičit, ale dlouho vám to nevydrželo?

Vzpomínám si, že když jsem před lety začínal se cvičením, byl jsem na tom stejně. 

Nejprve jsem pořád odkládal start, protože jsem nevěděl, jak začít.

Když už jsem se odhodlal a začal, vydrželo mi to měsíc nebo dva a pak následovaly další dva měsíce bez cvičení, protože jsem z režimu vypadl.

Měl jsem sice motivaci, ale cvičil jsem pořád dokola totéž, neměl plán ani výsledky. 

Tímhle způsobem jsem začínal pořád znovu a nikdy se nikam neposunul.

Dnes už je situace úplně jiná.

Cvičení je pro mě již několik let pravidelnou součástí každého dne. Už se nemusím do ničeho nutit, ale naopak si pohyb užívám, těším se a je pro mě spíš relaxací.  Nepamatuji si, že bych za poslední roky vynechal delší období než pár dní.

Díky tomu se každým dnem cítím lépe, jsem zdravější a celkově spokojenější.

Denně vidím, že úplně stejný problém řeší většina začátečníků.

Skoro každý z nás ví, že by měl být aktivnější a jak skvělé benefity pravidelný pohyb přináší. Jen málokdo se ale dokáže ze začátku donutit a když už to dokáže, nevydrží dlouhodobě.

Většině lidí brání jedna mentální bariéra.

Myslí si, že je cvičení příliš náročné a potřebují silnou vůli a disciplínu, ale to je omyl!

Disciplínu a vůli budete potřebovat chvíli ze začátku, ale potom musí nastoupit návyk. 

Vůle je omezená a rychle se vyčerpá, zato návyky jsou vpodstatě automatické a vyžadují minimální úsilí.

Pokud tedy chcete začít pravidelně cvičit a vidět výsledky, je potřeba tomu podřídit i váš tréninkový plán.

Přizpůsobte si ho tak, ať je pro vás cvičení jednoduché, dostupné a co nejefektivnější.

Tím pochopitelně nemyslím, ať se ulíváte. 

Do tréninku budete muset vždy vložit vaše úsilí, jinak to nikam nepovede.

Můžete si ale chytře upravit váš tréninkový program tak, ať můžete cvičit kdykoliv, kdekoliv a zabere vám minimum času. 

To nejdůležitější pro začátečníky je, abyste...

  • Měli jasně daný, progresivní plán - necvičili pořád totéž dokola, neustále se zlepšovali a vyděli výsledky vaší práce.
  • Cvičili ideálně jen 15-30 min denně - nemuseli se do cvičení tolik nutit a našli si čas i když máte nabitý program.
  • Mohli cvičit kdekoliv a kdykoliv - neztráceli čas cestováním do posilovny a mohli se udržovat i když budete na služební cestě nebo na dovolené.

Tímto způsobem si daleko rychleji vytvoříte stabilní návyk a vůli a disciplínu nebudete potřebovat.

Simpl Workout je 90 denní cvičební program pro začátečníky. Obsahuje kombinaci posilovacích a dynamických cviků, díky kterým podpoříte spalování tuku a zpevníte nejen střed těla, ale i zbytek postavy.

Základem jsou krátké, zato efektivní tréninky s minimem náčiní, takže je můžete cvičit kdykoliv a kdekoliv a jsou postaveny na principu postupného zvyšování obtížnosti, což vám zajistí neustálý pokrok.

Na jakém principu funguje Simpl Workout?

Proto, abyste dosáhli výsledků je potřeba cvičit dlouhodobě, pravidelně a s radostí. Pokud vám ale trénink zabere dvě hodiny denně, je často těžké najít si dostatek času a vůbec se do něj donutit. Pokud jste ke všemu na začátku a nemáte vytvořený stabilní návyk, ještě více se zvyšuje riziko, že brzy odpadnete. 

Simpl Workout je sestaven tak, abyste cvičili méně, ale častěji a potřebovali co nejméně vybavení, což je výhodné hned z několika důvodů.

Menší časová náročnost - I kdybyste měli před sebou extrémně náročný den, 20 min na cvičení si najde opravdu každý.

Můžete cvičit odkudkoliv - pravidelnost je naprosto klíčová. Díky minimálnímu potřebnému vybavení můžete cvičit i na služební cestě nebo na dovolené.

Rychlejší vytvoření návyku - hlavním kritériem pro vytvoření návyku není počet dní, ale počet opakování. Čím častěji budete cvičit, tím rychleji si vytvoříte návyk. Čím stabilnější návyk budete mít, tím menší úsilí bude cvičení vyžadovat.

Menší psychická bariéra - představa, že budete muset cvičit 3 hodiny vás velmi často odradí a nepůjdete raději cvičit vůbec. Když máte v plánu krátké, efektivnější cvičení, nebudete si tolik hledat výmluvy, proč místo toho udělat něco jiného.

Menší únava a větší produktivita - díky rozložení celkového objemu do několika kratších jednotek zmírníte svalovou bolest a únavu během dne. Díky tomu budete nejen moci normálně fungovat, ale budete dokonce produktivnější a nabití energií.

Podpoříte spalování

Program je sestaven tak, abyste zapojili co největší množství svalů v krátkém čase a zvýšili spalování tuku i po skončení cvičení.


Budete zdravější

Procvičíte symetricky celé tělo včetně hýždí a core. Spolu s mobilizačními a kardio cviky je to ideální kombinace k tomu abyste byli zdraví a silní.


Budete produktivnější

Krátké a efektivní tréninky vás neodrovnají na zbytek dne, ale nabijí vás energií. Díky tomu  se budete cítit lépe a budete  produktivnější.

Získejte 12 týdenní program!

Co říkají ostatní?

Adéla

Jsem celkově spokojenější

Mám za sebou 4 měsíce tréninku a za tu dobu jsem stihla shodit pár kilo, hodně cenťáků na obvodu a být celkově aktivnější a spokojenější. Můžu říct, že kombinace posilování a hubnutí opravdu funguje.

Edita

Cítím se velmi dobře

Díky programu šla váha skutečně dolů a svaly se začaly rýsovat. Shodila jsem 8 kg, díky dobře sestavenému cvičebnímu programu mě přestala bolet záda, tělo se výrazně zpevnilo a hlavně se cítím velmi dobře.

Co program obsahuje? 

Simpl Workout je 12 týdenní cvičební program, který vám pomůže spalovat tuk, zpevnit postavu, být zdravější a cítit se lépe. Obsahuje 90 cviků, které jsou systematicky zařazeny tak, aby se postupně zvyšovala obtížnost a vy se pořád zlepšovali.

1

Komplexní posilovací cvičení

Základem jsou komplexní pohyby, jako je je tah, tlak, ohyb v kyčli nebo dřep, které děláte denně v běžném životě. Cvičení těchto vzorců zapojuje všechny hlavní svalové skupiny, spaluje největší množství energie a přitom je maximálně funkční. Díky jejich tréninku budete pevnější, silnější a každodenní činnosti pro vás budou mnohem snazší.

2

Cvičení pro střed těla

Oslabený střed těla nebo taky "core" je jednou z častých příčin bolestí zad a zatuhnutí svalů. Když zpevníte střed, odlehčíte zádům a uvolníte svaly na periferii, které dohání chybějící stabilitu. Každý tréninkový den proto obsahuje i cviky pro zpevnění středu a správné dýchání. 

 

3

Cvičení na posílení hýždí

Hyžďové svaly se zapojují během chůze běhu a mnoha dalších pohybech. Sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu zapříčiňují jejich oslabení, což může opět přispívat k bolesti zad a dalším potížím. Kromě toho je jejich posilování důležité taky z estetického hlediska.

4

Dynamická cvičení

Dynamické cviky posilují kardiovaskulární systém, čímž zlepšují vytrvalost, podporují vylučování endorfinů a spalují další energii navíc. Díky těmto účinkům podpoříte hubnutí, zlepšíte zdraví a budete se cítit lépe.

Marek Janda

Autor programu

Vystudoval Fakultu Tělesné výchovy a sportu se zaměřemím na aktivity podporující zdraví. Posledních pět let pomáhá jako osobní trenér svým klientům měnit jejich životní styl, být aktivnější a cítit se lépe. Je zastánce minimalismu a využití jednoduchých a efektivních metod, protože život nabízí mnoho dalších radostí, na které je potřeba mít taky čas a energii.

Simpl Workout

Cvičební program pro začátečníky


1499 Kč


  • 12 týdenní tréninkový plán
  • 90 cviků na procvičení celého těla
  • Speciální cvičení na core
  • Cvičení pro posílení hýžďových svalů

Odhodlejte se ke změně!

Důvod proč lidé odkládají změny je ten, že neví, kde začít a bojí se, že ztratí své pohodlí.

Věřte mi, že změna nemusí bolet tak jak si myslíte a může to být vlastně docela sranda.

Až uvidíte výsledky, budete se divit, proč jste nezačali už mnohem dřív.

Simplcoaching.cz